Sæt turbo på din content produktion og få flere varme B2B leads

Lad os hjælpe med at producere og holde styr på indholdet til både bloggen og emails, gated og ungated content.

Lad os tage en snak

Få overblikket og hjælp til at udkomme ofte med relevant content

Vi hjælper dig med at udvikle en persona og personaens købsrejse. Når vi kender modtageren, kan vi kommunikere mere målrettet med relevant content i købsrejsens forskellige faser.

På toppen af det udvikler vi en content plan og en aktivitetskalender, så du hele tiden har overblikket over, hvad I udkommer med og hvornår.

Har du brug for hjælp til at eksekvere på hele eller dele af content produktionen, kan vi også håndtere det.

Sådan hjælper vi dig med at udkomme ofte

Her er en oversigt med indholdet i de content pakker, vi tilbyder. Har du behov for en anderledes pakke, så lad os tage en snak om, hvordan den kan se ud.

Persona, købsrejse og content plan

  • Persona workshop med repræsentanter fra marketing og salg
  • Købsrejse workshop med repræsentanter fra marketing og salg
  • Udvikling af en content plan med idéer til 20 stykker indhold
  • Præsentation af resultaterne og en plan for det videre arbejde

Content management

  • Vi projektleder X antal udgivelser om måneden på tværs af kanaler
  • Vi holder aktivitetskalenderen og content planen i Notion ajour
  • Vi afholder 2 statusmøder om måneden, hvor vi fordeler opgaver
  • Vi rådgiver løbende og giver sparring på indholdet

Content produktion

  • Vi laver en søgeordsanalyse, og skriver søgeordsoptimerede tekster
  • Vi eksekverer som aftalt på hele eller dele af content produktionen
  • Vi påtager os en redaktørrolle og giver feedback eller redigerer indhold
  • Vi rådgiver og giver løbende sparring på content til de valgte kanaler

Vi har haft udfordringer med at drive vores markedsføring. Vi har masser af ideer og indhold, men ikke tid og erfaring til at få dem ud i verden. Autobahn har hjulpet os rigtig meget med at drive det.

Ole Jepsen og Jenni Jepsen goAgile

Sådan ser et typisk samarbejde ud

Første møde

På det første møde bliver vi klogere på jeres forretning, ambitioner, ressourcer, budget og målgruppe.

Workshops

På workshops dykker vi ned i jeres personaer og deres købsrejser, så vi kan udvikle en content plan.

Strategi

Vi hjælper med strategien og afstemmer retning, mål og målepunkter samt kanaler, I skal være tilstede på.

Planlægning

I starten af måneden lægger vi en plan for hvilke marketing aktiviteter, vi skal eksekvere på.

Produktion

Vi hjælper med at producere indhold til de forskellige kanaler, så I udkommer ofte og følger planen.

Opfølgning

Hver måned har vi statusmøde på de planlagte opgaver, og hvert kvartal genbesøger vi strategien.

Få styr på din buyer persona og kunderejsen med vores skabeloner

Skabelonerne er et værktøj, som hjælper dig til at kommunikere mere målrettet og forstå, hvordan kunderejsens forskellige faser ser ud for din buyer persona.

Få skabelonerne her

FAQ

Vi vil rigtig gerne hjælpe dig med både at producere indhold og holde styr på udgivelserne, hvis du ikke selv har tiden eller overskuddet til at eksekvere på opgaven.

Indholdet til lead generering kan variere fra case til case, men vi anbefaler typisk produktion af e-bøger, guides, webinarer osv.

For at holde damp under kedlerne i marketing automation maskinen kræver det indhold som e-mails, der skaber engagement, og blogindlæg, cases, guides, beregnere, rapporter osv.

Det vil sige alt det indhold, som skal hjælpe med at inspirere, uddanne og overbevise dine potentielle kunder om, at de kan have tillid til dig, og at dit produkt eller din ydelse er det bedste valg.

Hvis du har brug for hjælp til at udvikle indhold til eksempelvis artikler på bloggen, gated content som guides, e-bøger, video, landing pages, e-mails i lead nurture flowet eller kreativer i LinkedIn annoncering, er det alt sammen opgaver, vi kan hjælpe jer med at få eksekveret på.

Har du selv mod på at producere indhold, kan vi hjælpe og guide dig til at vælge formater, lave strukturen og håndtere opsætningen.

Ja, det kan I sagtens.

Når I køber en content pakke, hjælper vi jer med at få udviklet en persona og en oversigt over personaens købsrejse. Med afsæt i personaens købsrejse, og det indblik vi har fået i jeres persona, kan vi udvikle en content plan til jer med idéer til 20-25 stykker content.

Hvis I efterfølgende finder ud af, at I har svært ved selv at drive jeres content marketing indsats og udkomme regelmæssigt, hjælper vi jer gerne med opgaven.

Få gratis sparring

Din tur til at tage action

Få 45 minutters gratis sparring på, hvor nemt du kan få sat din content produktion i system og udkomme ofte.