Inbound marketing er vejen til øget trafik, flere leads og mere salg

Få hjælp til at tiltrække de rette personer i målgruppen, konvertere dem til leads og skabe relevante købsrejser, som giver mere salg.

Lad os tage en snak

Inbound marketing til alle B2B virksomheder

Med afsæt i content marketing, lead generering og marketing automation kan vi hjælpe dig med at tiltrække de rette kundeemner, konvertere dem til leads og uddanne dem gennem købsrejsen.

Resultatet er, at du kan levere målrettede budskaber på det rigtige tidspunkt. Du kan vinke farvel til de mange manuelle processer. Og vigtigst af alt. Marketingafdelingen kan levere mere varme leads til sælgerne.

Det kan du få hjælp til hos os

For at få succes med inbound marketing skal du have styr på strategien, teknologien og indholdet. Og så skal du have en god plan for din eksekvering. Alt det kan vi hjælpe dig med.

Strategi og implementering

  • Vi faciliterer en workshop med repræsentanter for salg og marketing
  • Vi udvikler en inbound marketingstrategi med udvalgte målepunkter
  • Vi udvikler en lead score, du straks kan implementere i dit tekniske setup
  • Vi præsenterer strategien og en plan for, hvordan vi vil eksekvere på den

Planlægning og eksekvering

  • Vi projektleder det indhold, I regelmæssigt udgiver på tværs af kanaler
  • Vi eksekverer som aftalt på hele eller dele af content produktionen
  • Vi afholder 1 statusmøde om måneden, hvor vi sikrer, vi er på sporet
  • Vi afholder et fast månedsmøde, hvor vi evaluerer og ser fremad

Løbende rådgivning

  • Vi rådgiver løbende og giver sparring på indhold til de valgte kanaler
  • Vi genbesøger inbound marketing strategien og tilpasser efter behov
  • Vi holder kreative workshops, hvor vi finder på nye idéer til indhold
  • Vi rådgiver om tekniske opsætninger i forskellige systemer

Det giver os tryghed at vide, at vores markedsføring bliver drevet af professionelle. Så ved vi, at det bliver gjort, og at det bliver gjort rigtigt.

Ole Jepsen og Jenni Jepsen goAgile

Sådan ser et typisk samarbejde ud

Første møde

På det første møde bliver vi klogere på jeres forretning, ambitioner, ressourcer, budget og målgruppe.

Workshops

På workshops dykker vi ned i jeres personaer og deres købsrejser, så vi kan udvikle en content plan.

Strategi

Vi hjælper med strategien og afstemmer retning, mål og målepunkter samt kanaler, I skal være tilstede på.

Planlægning

I starten af måneden lægger vi en plan for hvilke marketing aktiviteter, vi skal eksekvere på.

Produktion

Vi hjælper med at producere indhold til de forskellige kanaler, så I udkommer ofte og følger planen.

Opfølgning

Hver måned har vi statusmøde på de planlagte opgaver, og hvert kvartal genbesøger vi strategien.

Få styr på din buyer persona og kunderejsen med vores skabeloner

Skabelonerne er et værktøj, som hjælper dig til at kommunikere mere målrettet og forstå, hvordan kunderejsens forskellige faser ser ud for din buyer persona.

Få skabelonerne her

FAQ

Inbound marketing er en metode, som går ud på at tiltrække potentielle kunder til websitet, få dem til at aflevere deres kontaktoplysninger og forvandle de nye leads til kunder. Alt sammen ved hjælp af relevant og værdifuldt indhold, der hjælper dem gennem deres købsproces.

I indholdet får de potentielle kunder svar på deres spørgsmål eller en løsning på deres problem. Målet er at skabe en langsigtet relation, som bygger på tillid, og være tilstede, når kunden har brug for én.

Det er svært at svare på, hvad inbound marketing koster for lige præcis dig, da det kommer an på flere ting.

Inbound marketing kræver, at du arbejder med flere elementer, som I enten skal løse in-house eller få et bureau til at hjælpe jer med.

Vi tilbyder en månedlig retainer, hvor vi bruger et aftalt antal timer på eksempelvis at hjælpe jer med at:

  • Få styr på strategien og lægge en plan for, hvordan vi i fællesskab vil eksekvere på den.
  • Udvikle indhold hver uge til eksempelvis bloggen og lead nurture flows samt hvert kvartal producere 1 stykke kvalitetsindhold, som en guide, en e-bog eller et webinar.
  • Opsætte indhold i og styre driften af en marketing automation platform som HubSpot eller ActiveCampaign.
  • Give løbende rådgivning og sparring på, hvordan marketing aktiviteterne bedst understøtter salgsprocessen.

Ja, vi kan sagtens hjælpe jer med at få implementeret HubSpot og afslutte samarbejdet efterfølgende. Det gør mange af vores konkolleger. Vi tilbyder dog at hjælpe dig med den svære del efterfølgende, som består i at få udgivet indhold regelmæssigt og håndtere teknikken i marketing automation platformen.

Det er her, vi oplever, at mange drukner i driftsopgaver og uendelige deadlines, som tager pusten fra dem og resulterer i, at de ikke skaber de resultater, de forventede eller håbede på.

Få gratis sparring

Din tur til at tage action

Få 45 minutters gratis sparring på, hvordan inbound marketing og marketing automation kan hjælpe dig til at få flere varme leads og mere salg på den lange bane.