Få flere varme B2B leads hver måned til en lav pris – uden alt besværet

B2B lead automation på abonnement er den letteste og billigste måde at få flere varme leads og mere salg.

Lad os tage en snak

Vi gør din markedsføring datadreven. Du får de efterspurgte resultater

Har du fået tudet ørerne fulde om, hvor vigtigt det er at være datadreven, have styr på kunderejsen, målrette indholdet og generere leads? Det er noget af en mundfuld. Især hvis du ikke helt ved, hvor du skal starte og hvilke systemer, det kræver.

Men bare rolig. Vi kan hjælpe dig med at komme i gang, så du kan rapportere de efterspurgte resultater til ledelsen.

Vi hjælper dig med at nå dine mål

Få en automatiseret lead maskine

Med vores setup bliver din kommunikation automatiseret gennem hele kunderejsen. Det betyder, at vi følger op på leads fra første kontakt, til en sælger tager over.

Slip for det tekniske bøvl. Vi har din ryg

Det kræver teknisk flair at holde marketing automation maskinen i gang. Vi klarer det tekniske bøvl, så du kan bruge din tid på det, du brænder for.

Skab attraktive resultater, og imponér din chef

Vi hjælper dig med at få flere og mere varme leads, så du kan fremvise attraktive og imponerende resultater, din chef (og hele ledelsen) higer efter.

Få styr på din buyer persona og kunderejsen med vores skabeloner

Skabelonerne er et værktøj, som hjælper dig til at kommunikere mere målrettet og forstå, hvordan kunderejsens forskellige faser ser ud for din buyer persona.

Få skabelonerne her

Sådan automatiserer vi din markedsføring

Vær i gang efter 2 uger

Vi har udviklet en gennemtestet marketing automation løsning, så vi på 2 uger kan lave et setup, der løfter din markedsføring til et helt nyt niveau og genererer flere varme leads til salgsafdelingen. Du leverer indholdet. Vi klarer resten.

Opsamler leads

Vi opsætter landingssider med formularer, som opsamler leads, der downloader et stykke gated content som fx webinarer, e-bøger eller tjeklister.

Segmenterer leads

Vi opsætter lead scoring baseret på personaer og segmenterer dine leads, så vi kan holde styr på, hvor varmt (eller koldt) det enkelte lead er i sin kunderejse.

Modner leads

Gennem automatiserede serier af e-mails modner vi leads vha. relevante og målrettede budskaber, der tager højde for deres digitale adfærd og kunderejse.

Sender leads til salg

Når et lead har opnået en tilpas høj lead score og vist købssignaler, får sælgeren en besked om at tage kontakt og vist højdepunkter fra kunderejsen.

Hos mange blev vi mødt af store indledende omkostninger og lange processer, inden vi kunne se de første resultater. Autobahn tilbød os en løsning, hvor vi inden for de første to måneder havde en business case på plads og kunne gå live med de første aktiviteter.
Silva Lill Chief Marketing Manager, PLM Group

Vi skaffede PLM Group mere end

200%

flere kvalificerede leads til salg – første år.

Produkt features

Det får du – og meget mere

Lead score

Vi opsætter en lead score, der angiver, hvor købsparate dine leads er baseret på digital adfærd, timing og demografi.

Lead nurturing

Vi automatiserer kunderejsen vha. relevante og målrettede budskaber, der øger engagementet og modner leads.

Dataopsamling

Vi bruger gated content som e-bøger og webinarer til at opsamle data og skabe bedre resultater.

Databehandleraftale

Som databehandler holder vi styr på de indsamlede data på dine leads, så du overholder GDPR på den del.

Salgsnotifikationer

Når et lead er købsparat, får sælger en besked med kontaktinfo, lead score og højdepunkter fra kunderejsen.

Kunderejse

Vi opsætter forskellige faser i kunderejsen, som tager afsæt i lead scoren og data, vi indsamler om kundens rejse.

Automatiserede e-mails

Når disse mails først er sat op, kører de automatisk og skaber resultater, uden at du skal løfte en finger.

Rapporter

Med datadrevet marketing og salg får du adgang til rapporter, så du kan optimere og forbedre resultaterne.

Optimeringsmøder

Vi analyserer resultaterne og rådgiver på kvartalsmøder om, hvordan vi bedst optimerer indsatserne.

Tracking af kanaler

Ved hjælp af UTM-tracking holder vi styr på de kanaler og kampagner, dine leads signer op på.

Flere sprog

Vi kan nemt klare opsætningen, hvis du skal skalere din marketing automation til flere sprog.

Webinarer

Vi opsætter alt det tekniske som landingssider til webinarer og e-mail notifikationer.

Segmentering

Vi segmenterer leads med afsæt i en lead score og den data, vi indsamler om kundens rejse på websitet.

Webformularer

Vi opsætter formularer på landingssider, som opsamler kontaktinfo om de besøgende på websitet.

Design af kunderejse

Vi designer dit leads kunderejse med afsæt i faserne interesse, overvejelse og beslutning.

Gated content

Vi opsætter landingssider med formularer, der opsamler leads, og automatisk sætter gang i det rette flow.

Onboarding

Sådan kommer du hurtigt i gang

Vi hjælper dig og dit team med at få skabt en tryg og sikker implementering, så du hurtigt vil opleve, at jeres B2B lead automation når nye højder.

Strategi og planlægning

Dagsorden for første onboarding møde:

  • Kick off og forventningsafstemning med projektgruppen
  • Strategisk gennemgang af mål, personaer og planer
  • Gennemgang af lead score og kunderejse
  • Anbefalinger til content strategi for blog og e-mail

Implementering og eksekvering

Dagsorden for andet onboarding møde:

  • Praktisk gennemgang af rammer for implementering
  • Introduktion til værktøjet Notion og levering af indhold
  • Gennemgang af lead score, lead rejse og lead nurturing
  • Anbefalinger til opsætning af KPI’er og optimering

Vi tænder for automation maskinen

Vi giver high five og sætter gang i processen:

  • I leverer content ind ifølge content planen
  • Vi håndterer alle de tekniske opsætninger
  • Vi sender rapportering efter behov
  • Vi mødes til optimeringsmøder og tuner maskinen

Priser og pakker

Få varme leads på abonnement

Nu er det lettere end nogensinde at få flere varme leads, der er mere parate til at købe.

FAQ

Implementering af løsningen er inkluderet i abonnementsprisen. Det betyder, at du ikke skal have ekstra penge op ad lommen for at komme i gang.

Ønsker du add ons eller tilpasninger, som ikke er en del af pakkeløsningen, så koster de naturligvis ekstra at få udviklet eller tilføjet.

Se priserne her.

Med vores abonnementsløsning binder du dig for 12 måneder ad gangen. Det har vi valgt, da det kræver tid og tålmodighed at opbygge en marketingindsats og skabe de ønskede resultater.

Vi er databehandler og sørger for at logge de nødvendige data og holde styr på eksempelvis hvilken permissiontekst det enkelte lead har godkendt samt link til privatlivspolitik.

I udgangspunktet samler vi dine leads i en database og sender en notifikation til en sælger, når et lead har vist en købsparat adfærd. Du kan naturligvis også tilkøbe en integration og opsætning, så du får dine leads direkte ind i dit eget CRM-system.

Du skal selv sørge for at skabe trafik til dit eget website med det formål at generere leads. Vi rådgiver dig gerne om, hvilke marketinginitiativer, du kan sætte i gang for at øge trafikken og dermed øge muligheden for at få flere leads.

Du har i udgangspunktet ansvar for at producere og levere det indhold, der skal bruges til lead generering og marketing automation-maskinen. Det er ikke en del af abonnementspakken.

Vi vil dog meget gerne hjælpe dig med både at producere indholdet og holde styr på udgivelserne, hvis I ikke selv har tiden eller overskuddet til at eksekvere på opgaven. Book et møde med os, hvis du vil høre mere.

Indholdet til lead generering kan variere fra case til case, men vi anbefaler typisk produktion af e-bøger, guides, webinarer osv.

For at holde damp under kedlerne i marketing automation-maskinen kræver det indhold som e-mails, som skaber engagement, og blogindlæg, cases, guides, beregnere, rapporter osv.

Det vil sige alt det indhold, som skal hjælpe med at inspirere, uddanne og overbevise dine potentielle kunder om, at dit produkt eller din ydelse er det bedste valg.

Produktion af content er ikke en del af det faste abonnement. Du har dog mulighed for at tilkøbe produktion af content, hvor vi fastsætter en leverance og hjælper jer med at få opbygget et indholdsunivers.

Derudover tilbyder vi en content pakke. Den består af nogle workshops, hvor vi hjælper jer med at blive klogere på jeres primære persona og personaens købsrejse. Med det på plads udvikler vi en content plan med idéer til omkring 25 stykker indhold. Pakken koster omkring 40.000 kr.

Vil du høre mere, så book et møde med os.

I har selv ansvaret for at opsætte paid social på Facebook og LinkedIn og fx tiltrække trafik til websitet eller generere leads. I kan dog tilkøbe vores hjælp til annoncering på LI som eksempelvis tekst og grafik til kreativer.

Du tegner et abonnement på minimum 12 måneder hos os. Ønsker du at opsige dit abonnement, skal vi have besked senest 3 måneder før abonnementet udløber.

Vi håber selvfølgelig, at du fortæller os, hvis der er noget ved vores samarbejde, du er utilfreds med, så vi kan gøre vores til, at du er tilfreds og føler, at dit abonnement giver dig størst mulig værdi.

Lead generering eller lead generation inden for B2B er en proces, hvor virksomheder indsamler værdifuld data om potentielle kunder også kaldt leads eller kundeemner gennem databaser eller platforme.

Det foregår ofte ved, at et lead afgiver relevante oplysninger i bytte for noget, der er værdifuldt for vedkommende. Det kan eksempelvis være en guide, et webinar, en tilmelding til nyhedsbrev, en skabelon, en kontaktformular eller en demo.

Du kan generere leads via forskellige kanaler såsom i formularer på dit eget website eller via annoncer på sociale medier.