Få flere B2B leads hver måned til en lav pris - uden alt besværet

B2B leadgenerering på abonnement er den letteste og billigste måde at få flere varme leads og mere salg.

Tag kontakt

Vi gør din markedsføring datadreven. Du får de efterspurgte resultater

Har du fået tudet ørerne fulde om, hvor vigtigt det er at være data-dreven, have styr på kunderejsen, målrette indholdet og generere leads? Det er noget af en mundfuld. Især hvis du ikke helt ved, hvor du skal starte og hvilke systemer, det kræver.

Men bare rolig. Vi kan hjælpe dig med at komme i gang, så du kan rapportere de efterspurgte resultater til ledelsen.

Se priserne her

Vi hjælper dig med at nå dine mål, så du kan få et større budget

Få en automatiseret leadmaskine

Med vores setup bliver din kommunikation automatiseret gennem hele kunderejsen. Det betyder, at vi følger op på leads fra første kontakt, til en sælger tager over.

Slip for det tekniske bøvl. Vi har din ryg

Det kræver teknisk flair at holde marketing automation-maskinen i gang. Vi klarer det tekniske bøvl, så du kan bruge din tid på det, du brænder for.

Skab attraktive resultater, og imponér din chef

Vi hjælper dig med at generere flere varme leads, så du kan fremvise attraktive og imponerende resultater, din chef (og hele ledelsen) higer efter.

Sådan automatiserer vi din markedsføring

Kom i gang på 2 uger - selvom du ikke har arbejdet med det før

Vi har udviklet en gennemtestet marketing automation-løsning, så vi på 2 uger kan lave et setup, der løfter din markedsføring til et helt nyt niveau og genererer flere varme leads til salgsafdelingen. Du leverer indholdet. Vi klarer resten.

Opsamler leads

Vi opsætter landingssider med formularer, som opsamler leads, der downloader et stykke gated content som fx webinarer, e-bøger eller tjeklister.

Segmenterer leads

Vi opsætter leadscoring baseret på personaer og segmenterer dine leads, så vi kan holde styr på, hvor varmt (eller koldt) det enkelte lead er i sin kunderejse.

Modner leads

Gennem automatiserede serier af e-mails modner vi leads vha. relevante og målrettede budskaber, der tager højde for deres digitale adfærd og kunderejse.

Sender leads til salg

Når et lead har opnået en tilpas høj leadscore og vist købssignaler, får sælgeren en besked om at tage kontakt med highlights fra kunderejsen.

Hos mange blev vi mødt af store indledende omkostninger og lange processer, inden vi kunne se de første resultater. Autobahn tilbød os en løsning, hvor vi inden for de første to måneder havde en business case på plads og kunne gå live med de første aktiviteter.
Portrait of Silva Lill

Silva Lill
Chief Marketing Manager, PLM Group

Vi skaffede PLM Group mere end
200%
flere kvalificerede leads til salg - første år.

Produkt features

Det får du - og meget mere

Lead score

Vi opsætter en lead score, der angiver, hvor købsparate dine leads er baseret på digital adfærd, timing og demografi.

Lead nurturing

Vi automatiserer kunderejsen vha. relevante og målrettede budskaber, der øger engagementet og modner leads.

Dataopsamling

Vi bruger gated content som e-bøger og webinarer til at opsamle data og skabe bedre resultater.

Databehandleraftale

Som databehandler holder vi styr på de indsamlede data på dine leads, så du overholder GDPR på den del.

Salgsnotifikationer

Når et lead er købsparat, får sælger en besked med kontaktinfo, lead score og highlights fra kunderejsen.

Kunderejse

Vi opsætter forskellige faser i kunderejsen, som tager afsæt i lead scoren og data, vi indsamler om kundens rejse.

Automatiserede e-mails

Når disse mails først er sat op, kører de automatisk og skaber resultater, uden at du skal løfte en finger.

Rapporter

Med datadrevet marketing og salg får du adgang til rapporter, så du kan optimere og forbedre resultaterne.

Optimeringsmøder

Vi analyserer resultaterne og rådgiver på kvartalsmøder om, hvordan vi bedst optimerer indsatserne.

Tracking af kanaler

Ved hjælp af UTM-tracking holder vi styr på de kanaler og kampagner, dine leads signer op på.

Flere sprog

Vi kan nemt klare opsætningen, hvis du skal skalere din marketing automation til flere sprog.

Webinarer

Vi opsætter alt det tekniske som landingssider til webinarer og e-mail notifikationer.

Segmentering

Vi segmenterer leads med afsæt i en lead score og den data, vi indsamler om kundens rejse på websitet.

Webformularer

Vi opsætter formularer på landingssider, som opsamler kontaktinfo om de besøgende på websitet.

Design af kunderejse

Vi designer dit leads kunderejse med afsæt i faserne interesse, overvejelse og beslutning.

Gated content

Vi opsætter landingssider med formularer, der opsamler leads, og automatisk sætter gang i det rette flow.

Rådgivning

Vores hjerter banker for marketing, data og teknologi

    Gennem årene har vi gjort os en masse erfaringer, som gør os i stand til at rådgive vores kunder om:

  • Kunderejser og leadscoringsmodeller
  • E-mail marketing automation
  • Contentstrategi og contentplanlægning
  • Datastrategi og løsningsdesign
  • Marketo som marketing automation platform
Kontakt os

Onboarding

Sådan kommer du i gang på 2 uger

Vi hjælper dig og dit team med at få skabt en tryg og sikker implementering, så du hurtigt vil opleve, at jeres B2B lead automation når nye højder.

Strategi og planlægning

    Dagsorden for første onboardingmøde:

  • Kick off og forventningsafstemning med projektgruppen
  • Strategisk gennemgang af mål, personaer og planer
  • Gennemgang af leadscore og kunderejse
  • Anbefalinger til contentstrategi for blog og e-mail

Implementering og eksekvering

    Dagsorden for andet onboardingmøde:

  • Praktisk gennemgang af rammer for implementering
  • Introduktion til delivery sheets og levering af indhold
  • Gennemgang af lead score, leadrejse og lead nurturing
  • Anbefalinger til opsætning af KPI'er og optimering

Vi tænder for automation-maskinen

    Vi giver high five og sætter gang i processen:

  • I leverer content ind ifølge contentplanen
  • Vi håndterer alle de tekniske opsætninger
  • Vi sender rapportering efter behov
  • Vi mødes til optimeringsmøder og tuner maskinen

Priser og pakker

Få varme leads på abonnement

Nu er det lettere end nogensinde at få flere varme leads, der er mere parate til at købe.

Se priser og pakker

FAQ

Hvad koster det at komme i gang?

Implementering af løsningen er inkluderet i abonnementsprisen. Det betyder, at du ikke skal have ekstra penge op ad lommen for at komme i gang. Ønsker du add ons eller tilpasninger, som ikke er en del af pakkeløsningen, så koster de naturligvis ekstra at få udviklet eller tilføjet.

Er der en bindingsperiode? Hvis ja - hvor lang er den?

Med vores abonnementsløsning binder du dig for 12 måneder ad gangen. Det har vi valgt, da det kræver tid og tålmodighed at opbygge en marketingindsats og skabe de ønskede resultater.

Hvem har ansvar for vores leads' data?

Vi er databehandler og sørger for at logge de nødvendige data og holde styr på eksempelvis hvilken permissiontekst det enkelte lead har godkendt samt link til privatlivspolitik.

Kan vi få leads direkte ind i vores eget CRM-system?

I udgangspunktet samler vi dine leads i en database og sender en notifikation til en sælger, når et lead har vist en købsparat adfærd. Du kan naturligvis også tilkøbe en integration og opsætning, så du får dine leads direkte ind i dit eget CRM-system.

Hvordan får vi mere trafik til vores website?

Du skal selv sørge for at skabe trafik til dit eget website med det formål at generere leads. Vi rådgiver dig gerne om, hvilke marketinginitiativer, du kan sætte i gang for at øge trafikken og dermed øge muligheden for at få flere leads.

Hvad er det for noget content, der skal laves, og hvem laver det?

Du har ansvar for at producere og levere det indhold, der skal bruges til leadgenerering og marketing automation-maskinen. Indholdet til leadgenerering kan variere fra case til case, men vi anbefaler typisk produktion af e-bøger, guides, webinarer osv.

For at holde damp under kedlerne i marketing automation-maskinen kræver det indhold som e-mails, som skaber engagement, og blogindlæg, cases, guides, beregnere, rapporter osv.

Det vil sige alt det indhold, som skal hjælpe med at inspirere, uddanne og overbevise dine potentielle kunder om, at dit produkt eller din ydelse er det bedste valg.

Kan I hjælpe os med at få lavet det content, vi har brug for?

Produktion af content er ikke en del af det faste abonnement. Det er dog muligt at tilkøbe en contentpakke, hvor vi fastsætter en leverance og hjælper jer med at komme i gang med at få opbygget et indholdsunivers.

Er det jer, der laver paid social på Facebook og LinkedIn?

I har selv ansvaret for at opsætte paid social på Facebook og LinkedIn og fx tiltrække trafik til websitet eller generere leads.

Hvor lang er opsigelsesperioden?

Du tegner et abonnement på minimum 12 måneder hos os. Ønsker du at opsige dit abonnement, skal vi have besked senest 3 måneder før abonnementet udløber. Vi håber selvfølgelig, at du fortæller os, hvis der er noget ved vores samarbejde, du er utilfreds med, så vi kan gøre vores til, at du er tilfreds og føler, at dit abonnement giver dig størst mulig værdi.

Hvad er B2B leadgenerering?

Leadgenerering eller lead generation inden for B2B er en proces, hvor virksomheder indsamler værdifuld data om potentielle kunder også kaldt leads eller kundeemner gennem databaser eller platforme. Det foregår ofte ved, at et lead afgiver relevante oplysninger i bytte for noget, der er værdifuldt for vedkommende. Det kan eksempelvis være en guide, et webinar, en tilmelding til nyhedsbrev, en skabelon, en kontaktformular eller en demo. Du kan generere leads via forskellige kanaler såsom i formularer på dit eget website eller via annoncer på sociale medier.